Er zijn geen notificaties.

Hier verschijnen notificaties over voordeelacties, belangrijke mededelingen (bijv. over aangepaste openingstijden) en, als u bent ingelogd, statusupdates over uw bestellingen.

[Notifications]

Het winkelmandje is leeg.

Ga Shoppen!

Het winkelmandje is leeg.

Naar de Webshop!

Inloggen

Wachtwoord
vergeten?

Nieuw account

Registreren

... of maak een account door via Facebook of Google in te loggen.

Account en inloggen

Klik op een kop om de paragraaf uit te klappen.

Account aanmaken

Er zijn twee manieren om een account aan te maken bij Nails Only:

  • Door handmatig een account aan te maken via de registratiepagina. Hierbij moet u een wachtwoord kiezen om mee in te loggen. U kunt uw account direct gebruiken, ook om bestellingen mee te plaatsen, maar uw e-mailadres is niet direct geverifieerd. Middels een verificatiemail kunt u uw e-mailadres bevestigen.
  • Door "in te loggen" met uw Facebook- of Google-account. Wanneer u al een Nails Only-account heeft met hetzelfde e-mailadres als uw Facebook- of Google-account, dan logt u op dat account in, maar wanneer u nog geen Nails Only-account heeft, wordt deze ter plekke aangemaakt en vooringevuld met uw naam en e-mailadres. Uw e-mailadres is op deze manier ook direct geverifieerd. Om bestellingen te plaatsen dient u nog wel uw adres in te voeren op uw klantpagina. Bovendien dient u te controleren of uw account correct als particulier c.q. zakelijk account is ingesteld (en dit zonodig aan te passen). Uw account heeft bij deze wijze van registreren standaard geen wachtwoord — u kunt via uw Facebook- of Google-account ook later weer bij uw account. Het is wel mogelijk om een wachtwoord in te stellen als u dat wil.

Inloggen en uitloggen

Net als bij het registreren, zijn er ook twee manieren om in te loggen:

  • Door in te loggen met uw e-mailadres en wachtwoord op de Nails Only-site. Uw account moet hiervoor wel voorzien zijn van een wachtwoord. U kunt een wachtwoord instellen of wijzigen via uw accountpagina (na inloggen) of door een nieuw wachtwoord in te stellen via de "wachtwoord vergeten" link.
  • Door in te loggen met uw Facebook- of Google account. Het e-mailadres van uw Facebook- of Google-account is hierbij leidend: u komt altijd terecht in het Nails Only account met datzelfde e-mailadres (en bestaat er nog geen Nails Only-account met dat e-mailadres, dan wordt er ter plekke een aangemaakt). Gaat u een ander e-mailadres gebruiken, pas dit dan altijd eerst aan in uw Nails Only-account, en daarna in uw Facebook- of Google-account (of stel een wachtwoord in om mee in te loggen). Anders kan het, wanneer u niet meer bij uw oude e-mailbox kunt, gebeuren dat u zich buitensluit van uw Nails Only-account.

U kunt beide inlogmethodes door elkaar gebruiken met uw account: zolang er maar een wachtwoord is ingesteld, kunt u met e-mailadres en wachtwoord inloggen, en zolang u een Facebook- of Google-account met hetzelfde e-mailadres heeft, kunt u daarmee ook inloggen zonder wachtwoord.

Uitloggen doet u door het account-menu rechtsboven te openen of naar de Account Dashboard-pagina te gaan, en vervolgens op Nu Uitloggen te klikken. Let op: wanneer u via Facebook of Google inlogt, worden uw gegevens enkel gebruikt om in te loggen - er is geen blijvende koppeling met Facebook of Google, en u wordt ook niet automatisch uitgelogd uit uw Nails Only-account wanneer u bij Facebook of Google uitlogt. U dient altijd zelf uit te loggen bij Nails Only wanneer u een gedeelde computer gebruikt.

Accounts van oude site

Uw account uit de oude site (t/m begin mei 2017) is overgezet naar de nieuwe site. Uit veiligheidsoverwegingen is uw wachtwoord niet meeverhuisd; uw account op deze nieuwe site begint dus altijd zonder wachtwoord, totdat u er zelf desgewenst een instelt.

U kunt op uw gemigreerde oude account inloggen via Facebook of Google (indien u daar een account heeft met hetzelfde e-mailadres), of door de link "wachtwoord vergeten" te gebruiken om een nieuw wachtwoord in te stellen voor uw account.

E-mailadres verifiëren

Het e-mailadres van uw account kan op twee manieren geverifieerd worden. Met verificatie bewijst u dat het e-mailadres daadwerkelijk van u is.

  • Door een verificatie-mail: wij sturen een e-mail met een verificatielink. Door op de linkknop te klikken verifieert u uw e-mailadres. U kunt e-mailverificatie starten vanuit uw accountpagina (als u ingelogd bent). Wanneer u de "wachtwoord vergeten" functie gebruikt om via e-mail een nieuw wachtwoord in te stellen voor uw account, zorgt dat ook direct voor verificatie van uw e-mailadres.
  • Door in te loggen via Facebook of Google: wanneer uw e-mailadres in uw Facebook- of Google-account is geverifieerd, wordt het e-mailadres ook automatisch in uw Nails Only-account geverifieerd op het moment van inloggen.

E-mailverificatie is niet noodzakelijk om uw account te gebruiken en bestellingen te plaatsen (maar mocht u per ongeluk een verkeerd e-mailadres hebben ingevuld dan mist u wel de notificatiemailtjes over uw bestelling). E-mailverificatie is wel nodig om (toekomstige) functies in de site in te schakelen die geautomatiseerd e-mails naar uw mailadres versturen, zoals de nieuwsbrief en voorraadupdates.