Er zijn geen notificaties.

Hier verschijnen notificaties over voordeelacties, belangrijke mededelingen (bijv. over aangepaste openingstijden) en, als u bent ingelogd, statusupdates over uw bestellingen.

[Notifications]

Het winkelmandje is leeg.

Ga Shoppen!

Het winkelmandje is leeg.

Naar de Webshop!

Inloggen

Wachtwoord
vergeten?

Nieuw account

Registreren

... of maak een account door via Facebook of Google in te loggen.

FAQ

Klik op een kop om de paragraaf uit te klappen.

Ik heb een artikel ontvangen en dat is defect.

Om uw artikel te laten repareren of vervangen dient u contact met ons op te nemen en vervolgens het artikel Gefrankeerd aan ons retour te zenden.

Waarom moet ik frankeren terwijl ik vind dat het niet mijn fout is?

Ieder artikel dat om wat voor reden dan ook aan ons retour moet worden verzonden dient te allen tijden voldoende te worden gefrankeerd. Dit omdat niet gefrankeerde zendingen door ons altijd zullen worden geweigerd!

Gaan jullie mij dan de verzendkosten vergoeden?

Kort antwoord: nee.
Wij kunnen in uitzonderlijke gevallen beslissen tot het verstrekken van een tegoedbon of artikel tegen een aantrekkelijke prijs, maar dat is geheel ter beoordeling van een medewerker van Nails Only en staat niet open voor discussie. Wij betalen echter nooit de verzendkosten terug.

Waneer krijg ik mijn defecte artikel teruggezonden?

Zodra de controle door een medewerker van Nails Only heeft plaatsgevonden zal worden besloten of het artikel zal worden gerepareerd danwel vervangen. Als het artikel moet worden gerepareerd staat hier tenminste 7 werkdagen voor. Als het artikel moet worden vervangen dan zal dat binnen 3 werkdagen worden verzonden. (Let op: dit is de dag van controle, niet van ontvangst!)

Als mijn defecte aankoop moet worden vervangen betekend dat dan dat ik een nieuwe krijg?

Het vervangen van artikelen wil niet altijd zeggen dat u een nieuw exemplaar zult ontvangen. Wij behouden het recht voor een gelijkwaardig danwel beter product te leveren dat niet per definitie nieuw behoeft te zijn.

De kleuren die ik zie op de website wijken af van de werkelijkheid?

Door verschillende instellingen en merken van monitor of TFT is het mogelijk dat de kleuren afwijken. Wij zijn niet verantwoordelijk voor deze afwijkingen.

Zijn alle prijzen inclusief of exclusief BTW?

Onze webshop toont prijzen inclusief BTW, maar de prijs excl. BTW wordt op de productpagina ook vermeld. Merk op dat onze oude website altijd alle prijzen excl. BTW toonde; de getallen leken daardoor lager maar de prijzen zijn gelijkgebleven. Wij tonen de prijzen nu incl. BTW omdat dat verplicht is voor webshops die ook toegankelijk zijn voor particulieren.

Wat als ik mezelf niet weet te beheersen aan de telefoon of in de showroom?

Houd er rekening mee dat ook wij maar mensen zijn, ook wij maken fouten. Als u zich niet weet te beheersen staat dat een oplossing alleen maar in de weg.