Er zijn geen notificaties.

Hier verschijnen notificaties over voordeelacties, belangrijke mededelingen (bijv. over aangepaste openingstijden) en, als u bent ingelogd, statusupdates over uw bestellingen.

[Notifications]

Het winkelmandje is leeg.

Ga Shoppen!

Het winkelmandje is leeg.

Naar de Webshop!

Inloggen

Wachtwoord
vergeten?

Nieuw account

Registreren

... of maak een account door via Facebook of Google in te loggen.

Bestelling annuleren

Als uw bestelling nog niet verzonden is kunt u uw bestelling kosteloos annuleren. Hiervoor neemt u contact op met Nails Only (telefoon 070 3888789 of070 3888763 ) of stuurt u een e-mail naar info@nailsonly.nl. Vermeld hierin uw naam, adres en ordernummer.

Wilt u de bestelling annuleren, maar deze is al verstuurd, dan dient u het pakket bij bezorging te weigeren. U laat de bestelling ongeopend weer meenemen door de bezorger. Als u uw bestelling al betaald heeft dan zullen wij de voor de aankoopsom inclusief verzendkosten, nadat wij de retourzending hebben ontvangen, een tegoedbon aanmaken welke u bij uw volgende bezoek aan onze webshop kunt verzilveren of in de de winkel in Den Haag kunt gebruiken. De gemaakte kosten die nodig zijn om het product te retourneren zullen wij hierop in mindering brengen.